+34 977 792 307
El tiempo - Tutiempo.net

Adopta una Olivera

Partida Teixells, 23 cambrils 43850 (0)
des de/per persona98
  • En família
  • Gastronòmiques

Adopta una Olivera. Està cercant el regal o el record perfecte? Consideri la possibilitat d’adoptar una de les nostres oliveres! Trií el nom de l’arbre i farem a mà un rètol de fusta amb el nom i li enviarem un certificat d’adopció.


Horari

Cada any, al novembre collim les olives. Després de premsar-lo i embotellar-lo, de seguida li enviem 10 envasos amb mig litre del millor oli d’0liva. Al darrere de l’envàs i veurà el nom del seu arbre.

  • Vostè rep 10 envasos de mig litre d’oli Arbequina, boníssim exclusiu i extra verge, provinent de l’horta de Montbrió Belvedere. Aquest oli es premsa en fred, de seguida s’embotella i es transporta a la seva llar. Per això, rep l’oli a casa seva en menys de 3 setmanes des de la collita. Més fresc impossible!
  • Les 10 unitats de mig litre s’embotellen en llaunes platejades. L’oli es conserva millor perquè la llauna el preserva de la llum. Les llaunes a més, són decoratives i pot ser un bonic regal.
  • Fem a mà un rètol de fusta pel seu arbre amb el seu nom.
  • Li oferim un certificat de adopció.
  • Si així ho desitja li podem oferir una etiqueta a la part frontal dels envasos, amb el seu nom, logotip, un desig per a Nadal o quelcom similar. (suplement 10 €) si no desitja etiqueta personalitzada rebrà els envasos amb l’etiqueta de Montbrió Belvedere.
  • A cada envàs hi consta el nom de la seva olivera.
  • Tindrà l’oportunitat de col·laborar amb la collita anual, al mes de novembre.

El preu de l’adopció és de 98 € l’any més despeses d’enviament.


També et pot interessar...

Temps de Collir Olives al Mas Montbrió Belvedere: Allotjament + Activitat

Casa Rural Mas Montbrió Belvedere

Subvenció atorgada pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.

Durant l'any 2024, el Patronat de Turisme de Cambrils s'ha beneficiat de la Subvenció Per a Activitats de Promoció Turística, atorgada pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. Específicament a tres línies d'actuació: Línia 3: Difusió en línia, creació, millora i actualització de pàgines web de contingut turístic. Línia 4: Distintius de qualitat de platges i Línia 5: Destinacions Turístiques Intel·ligents (DTI).

Saber més
Ves al contingut